Morseng herbs Delivery in LuangPrabang ,Laos สุนจำหน่าย สะหมุนไพ หมอเส็ง LuangPrbang สปปลาว บอลิกานส่งเภิงที่ in Luang Prabang พิเสด รับสะมาชิก ตัวแทนจำหน่าย ลายได้ดี Tel 856 20 22380244 สนใจ ร่วมธุรกิจเพียง 500 บาท โดยไม่ต้องลงทุน หรือสมัครสมาชิกเพื่อรับส่วนลดสินค้า25%ตลอดชีพทั่วประเทศ โดยมีการต่ออายุสมาชิก 100 บาทต่อ year ได้ทันทีโทร 850 20 22380244 รับแฟ๊ม แค๊ตตาล็อคสินค้า คู่มือดำเนินธุรกิจ บัตรสมาชิกตลอดชีพ จัดส่งถึงบ้าน
ค้นหาบล็อกนี้
วันศุกร์ที่ 5 พฤศจิกายน พ.ศ. 2553
Customer Service Excellent ມັດໃຈລູກຄ້າ
Customer Service Excellent
ມັດໃຈລູກຄ້າ
ໜາກຫົວໃຈຂອງການດຳເນີນທຸລະກິດ ກໍ່ຄືການມີລູກຄ້າທີ່ຈົ່ງຮັກພັກດີ ແລະ ລູກຄ້າຊື່ສັດ. ຟັງແລ້ວຄືວ່າ ໃຜໆ ກໍຮູ້ແລ້ວລະເນາະ. ແຕ່ເບີ່ງແລ້ວຫລາຍຄົນ ຍັງບໍ່ເຂົ້າໃຈວິທີເຮັດ ຫລື ບໍ່ສາມາດຮັກສາລູກຄ້າເກົ່າໄວ້ໄດ້.
ລອງອ່ານເບີ່ງຄຳແນະນຳຕໍ່ໄປນີ້ວ່າ ທ່ານມີຫຍັງທີ່ຍັງເປັນຂໍ້ບົກຜ່ອງ:
1. ເນັ້ນໃສ່ຄຸນນະພາບຂອງຜະລິດຕະພັນ ແລະ ການບໍລິການ: Ruth Steven ແຫ່ງ E-Marketing Straegy ກ່າວວ່າ: ‘’ ຫາກທຸລະກິດບໍ່ສາມາດໃຫ້ບໍລິການໃນເລື້ອງພື້ນຖານໄດ້ແລ້ວ ກໍເສຍເວລາລ້າໆທີ່ຈະຄິດເຮັດໃນດ້ານອື່ນໆ '' . ໜາຍຄວາມວ່າມີບໍລິສັດຈຳນວນຫລາຍທີ່ມົວແຕ່ເນັ້ນໃນເລື່ອງວິທີການຮັກສາລູກຄ້າ ແຕ່ລືມເບີ່ງວ່າ ສີນຄ້າ ຫລືການບໍລິການຂອງຕົນຍັງບໍ່ດີເທົ່າທີ່ຄວນ. ທ່ານຄວນເບີ່ງເລື່ອງລັກໆຂອງທຸລະກິດວ່າມັນດີພໍທີ່ຈະສ້າງລູກຄ້າໄລຍະຍາວໄດ້ ຫລືບໍ່? ຈາກນັ້ນຈື່ງຫາວິທີການທີ່ຈະຮັກສາລູກຄ້າເຫລົ່ານັ້ນໄວ້.
2. ຄາດຫວັງລູກຄ້າໄວ້ກ່ອນ: ຈຸດບົກຜ່ອງຂອງຫລາຍບໍລິສັດຈຳນວນກໍຄື ການລໍໃຫ້ລູກຄ້າມາພິສູດຄຸນຄ່າຂອງທຸລະກິດຂອງຕົນ ຊື່ງນັ້ນເປັນສີ່ງທີ່ບໍ່ຖຶກຕ້ອງ ແລະ ເສຍເວລາ. ທ່ານຄວນເຂົ້າຫາລູກຄ້າດ້ວຍຄວາມຮູ້ສຶກວ່າ ເຂົາຈະເປັນລູກຄ້າປະຈຳຂອງທ່ານ. Erin Duckhorn ແຫ່ງ Crucial Technology ກ່າວວ່າ ‘’ ຢ່າມີຄວາມເຊື່ອວ່າລູກຄ້າຈະຕ້ອງເຂົ້າມາງໍ້ທ່ານ. ທ່ານຕ້ອງຄົ້ນຫາລູກຄ້າໃໜ່ ແລະ ຈະຕ້ອງໃຫ້ເຂົາກາຍມາເປັນລູກຄ້າປະຈຳຂອງເຮົາ ແລະ ໃຫ້ປະຕິບັດຕໍ່ເຂົາຕາມແນວຄິດນີ້.
3. ເພີ້ມການບໍລິການໃຫ້ດີຂື້ນ: ເມື່ອໄດ້ໃຫ້ການບໍລິການລະດັບພື້ນຖານເປັນຢ່າງດີແລ້ວ, ວິທີການຫນື່ງທີ່ຈະຊະນະໃຈລູກຄ້າໄດ້ດີກໍຄືການເຮັດໃຫ້ດີກ່ວາທີ່ລູກຄ້າຄາດຫວັງໄວ້ຢູ່ສະເໜີ. ຖ້າຈະເຮັດໃຫ້ດີຂື້ນ ເຮົາຄວນກຳນົດລະດັບຕຳ່ຂອງການບໍລິການ. ຈາກນັ້ນກໍກຳນົດນົດນະໂຍບາຍທີ່ຈະມອບໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າ ເພື່ອກ້າວເຂົ້າສູ່ການບໍລິການທີ່ດີກ່ວາ ແລະ ດີຍີ່ງຂື້ນໄປອີກ.
4. ເຝົ້າເບີ່ງ ແລະ ເອົາໃຈໃສ່ລູກຄ້າ ບໍ່ແມ່ນຈະຫວັງຜົນກຳໄລ ທ່ານຄວນໃຫ້ຄວາມສົນໃຈຕໍ່ການຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ ແລະ ສີ່ງທີ່ລູກຄ້າພໍໃຈຫລາຍກ່ວາການສົນໃຈວ່າ ຜົນກຳໄລຂອງທ່ານມີຫລາຍຂື້ນ ຫລືບໍ່ ? ແນ່ນອນ ວ່າຜົນກຳໄລເປັນສີ່ງສຳຄັນແຕ່ຄວາມໜັ້ນຄົງທາງການເງີນໃນໄລຍະຍາວຂອງທ່ານເກີດຈາກລູກຄ້າທີ່ເຮັດທຸລະກິດກັບທ່ານໄລຍະຍາວ ແລະ ເກີດຈາກບໍລິສັດທີ່ຮັບຟັງຄວາມຄິດເຫັນຕ່າງໆ ອ້ອມຂ້າງ
5. ສະໜັບສະໜູນໃຫ້ພະນັກງານຢູ່ກັບບໍລິສັດຕະຫລອດໄປ: ການເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າຢູ່ກັບບໍລິສັດໄດ້ດົນນານ ຈະເປັນໄປໄດ້ຢາກຖ້າຫາກເຮົາບໍ່ມີພະນັກງານຄອຍເບີ່ງແຍງລູກຄ້າ. ດັ່ງນັ້ນ ທ່ານຈື່ງຄວນປະຕິບັດຕໍ່ພະນັກງານຄືກັບທ່ານປະຕິບັດຕໍ່ລູກຄ້າ. ການຮັກສາພະນັກງານໃຫ້ຢູ່ກັບເຮົາຕະຫລອດໄປ ນອກຈາກຈະເຮັດໃຫ້ພະນັກງານມີກຳລັງໃຈແລ້ວ ຍັງເປັນການຮັກສາລູກຄ້າໄປໃນໂຕອິກດ້ວຍ.
6. ເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າບໍ່ຢາກໄປບ່ອນອື່ນ : ການບໍລິການທີ່ດີ ຫລືການມີສີນຄ້າທີ່ດີ ຖືເປັນຫົວໃຈຂອງທຸລະກິດແລ້ວແຕ່ສີ່ງຫນື່ງອີກທີ່ຄວນມອບໃຫ້ລູກຄ້າການມີຂອງແຖມ. Fern Reiss ແຫ່ງ Pulishing Game.Come ຊື່ງເປັນແຫລ່ງຂໍ້ມູນຂອງນັກອ່ານ, ນັກຂຽນ, ໜນັງສືພີມ,ວາລະສານໄດ້ໃຫ້ຂ່າວສ່ວນຫລຸດແກ່ລູກຄ້າດ້ວຍການຫລຸດ 25 % ໃນການຊື່ໜັ່ງສືເຫລັ້ມໃໜ່ ຖ້າຫາກລູກຄ້າຖືໜ້າປົກຂອງໜັງສືຫົວເກົ່າມາແລກ. ລາວກ່າວວ່າ ‘’ ເນື່ອງຈາກວ່າໜັ່ງສືຂອງຂ້ອຍມີການປັບປຸງທຸກໆ 3 ຫາ 6 ເດືອນ ແລະ ອຸດສະຫະກຳສີ່ງພີມມີການປ່ຽນແປງກະທັນຫັນ. ລູກຄ້າມີ່ມີໜັ່ງສືຫົວນີ້ຈີ່ງຕ້ອງສັ່ງຊື້ຫົວທີ່ປັບປຸງໃໜ່ຢູ່ສະເໜີ. ລູກຄ້າໄດ້ຂໍ້ມູນຫລ້າສຸດໃນໜັ່ງສືເພື່ອເຮັດທຸລະກິດ ແລະ ຂ້ອຍກໍ່ຂາຍໜັ່ງສືໄດ້ຕະຫລອດເວລາ ;’’
7. ເລື້ອງເຟັ້ນລູກຄ້າປະຈຳ: ລູກຄ້າບາງລາຍ ບໍ່ເໜ່າະທີ່ຈະເປັນລູກຄ້າປະຈຳຂອງເຮົາ. ຄວາມຈິງກໍ່ຄື ມີລູກຄ້າບາງລາຍທີ່ເຮັດຄວາມຫຍຸ້ງຍາກຈົນບໍ່ຄວນທີ່ຈະເປັນລູກຄ້າຂອງເຮົາ. ເຮົາຄວນກວດສອບເບີ່ງວ່າ ສີ່ງທີ່ເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າມີຄວາມພື່ງພໍ່ໃຈມີຫຍັງແດ່. ຖ້າຫາກຕ້ອງລົງທືນຫລາຍ ຫລື ເຮັດໃຫ້ວຽກເພີ້ມຫລາຍຂື້ນແລ້ວ ແຕ່ບໍ່ກູ້ມຄ່າ ທ່ານກໍ່ຄວນຈະນຳເອົາແຮງກາຍແຮງໃຈນັ້ນ ໄປມອບໃຫ້ລູກຄ້າຜູ້ທີ່ຈົ່ງຮັກພັກດີ ຫລື ລູກຄ້າໃໜ່ຈະດີກ່ວາ
CUSTOMER DEMANDS
Right part-number
Right quantity
Right time
Right quality
Right price
Right place
สมัครสมาชิก:
ส่งความคิดเห็น (Atom)
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น